1. Home
  2. Werk-privébalans
  3. Stress & werkdruk
  4. Zorg goed voor jezelf
  5. Oefening: nek en schouders ontspannen

Oefening ontspannen nek en schouders

5 5 minuten lezen
Overzicht
Oefening ontspannen nek en schouders
  • 8 reacties
  • 514 vind ik leuks
Geplaatst door Susannah op 4 november 2020
Krista Snijders is beleefpsycholoog met een achtergrond als psychomotorisch therapeut (PMT), mindfulnesstrainer, docent en psycholoog. Haar werk is ervaringsgericht. Dit betekent dat ze gebruik maakt van oefeningen en activiteiten waarbij de mens zelf in beweging is.

Deze oefening kun je heel gemakkelijk tussendoor doen, meerdere keren op een dag. Je kunt hem zo lang of kort volhouden als je wilt. Let tijdens de oefening op dat je je lichaam zo ontspannen mogelijk houdt en door ademt.

Reageren

Reageer hieronder op het artikel. Je ingevulde voornaam is te zien bij je reactie.

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA en Google's Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Reactie

  • Donna2
    Perfect, die oefening voor nek en schouders. Heel blij mee. Dank!
  • Arie
    Werkt werkelijk!
  • Nicolette Kölker
    Nuttig; ik heb de oefening voor de schouders gedaan.
  • IngeG
    Korte maar stevige oefening! En deze ga ik met regelmaat zéker toepassen. Dank je wel Krista 😊
  • janet
    hallo, heerlijk voelt het gelijk. Fijn zulke tips.
  • Monique
    Fijne oefening. Bedankt!
  • Leo
    Helemaal Top deze oefening!
  • IngeG
    Opnieuw de video bekeken, en... 'schouders laag houden' wanneer je je handen boven je hoofd uitstrekt was ik dus compleet vergeten! Goed om op z'n tijd de video toch even terug te kijken 😉